ویژگی های بهینه سازی سایت

ویژگی های بهینه سازی سایت

در این مقاله به ویژگی های بهینه سازی سایت seo و اهمیت سئو در تهران می پردازیم. براستی چرا گوگل تعیین کننده موفقیت یا شکست تجارت ها می باشد؟ هدف از سئو در سال 2019 چیست؟ آیا مدل طراحی سایت با سئو رابطه مستقیم دارد؟ سئو داخلی و سئو خارجی چیست؟

اهمیت سئو در تهران و کرج

برای رسیدن به جایگاه خوب و عالی باید تلاش کنید و مسیر این هدف تنها از سئو و بهینه سازی می گذرد. به صورت ساده می توان گفت که ما در واقع وب سایتی طراحی می کنیم که افراد متعددی آن را مشاهده کنند تا از برند و خدمات ما استفاده کنند. برای دیده شدن در زمینه فعالیت خود باید یکسری محتوای مرتبط با نوع خدمات یا کالا و محصولات خود ایجاد کنید. به عنوان مثال شما سازنده طلا و جواهرات یا یک فروشگاه اینترنتی هستید، برای معرفی وب سایت خود به موتورهای جستجو باید در محتوا از کلمات کلیدی مربوط به این نوع خدمات را استفاده کنید تا ربات گوگل متوجه آن شود و شما را در کلمه کلیدی مورد نظرتان ایندکس کند. با روی دادن این اتفاق، افرادی که جستجو می کنند و وب سایت شما را مشاهده می کنند (وارد سایت می شوند) حتماً از شما خرید خواهند کرد (نسبت ورودی به خروجی) که البته قانون 80/20 شامل این موضوع خواهد شد.

متصور شوید در یک پاساژ تجاری خوب چندین مغازه در بهترین موقعیت آن دارید، اجاره آن موقعیت ها را گوگل در اختیارتان قرار داده است با این تفاوت که وقتی بخواهید در دنیای واقعی مغازه ای با این موقعیت بگیرید باید میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه کنید ولی با انجام سئو و بهینه سازی سایت به صورت رایگان از این امکان بهره مند خواهید شد (لازم به ذکر است که این در شرایط سئو ارگانیک می باشد).

ویژگی های بهینه سازی سایت

برند سازی با سئو و بهینه سازی

به جای اینکه هزینه های زیادی برای تبلیغات زودگذر پرداخت کنید برای سئو و بهینه سازی وب سایت خود تلاش کنید زیرا تبلیغات در یک محدوده زمانی کوتاه مشتری برای شما به همراه خواهد داشت، در صورتی که با اعتماد گوگل به وب سایت بهینه سازی شده شما به مدت طولانی از مشتری بهره مند خواهید شد و تنها مسیر موفقیت ساخت محتوا برای محصولات و برند خود می باشد.

براستی هدف از سئو وب سایت چیست

برای مثال محتوایی تولید می کنید و یکسری کلمات کلیدی مورد نظرتان که در عنوان صفحه وب شما بیشتر استفاده می شود قبل از اینکه هیچ کاربری آن محتوا را بخواند اول ربات های موتورهای جستجو آن را مشاهده می کنند و بعد از آن تصمیم می گیرند که آن صفحه و مطالب نوشتاری در چه کلمه کلیدی و چه جایگاهی نمایش داده شود. بنابراین موتور جستجویی مثل گوگل که کاربران زیادی در سطح اینترنت دارد تصمیم می گیرد که چه صفحاتی قابل نمایش باشند، به همین خاطر است که شما باید دل آنها را بدست آورید و راضی نگه دارید وگرنه با شکست روبه رو خواهید شد.

گوگل همواره به دنبال بهبود بخشیدن نتایج خود می باشد و از روز اول نیز سیاست کاری خود را بر پایه محتوا بنا کرده است. پس هیچ وقت فراموش نکنید که محتوا حرف اول و آخر موتور جستجوی گوگل می باشد. الگوریتم ها سعی دارند تجربه ی خوب را برای کاربران به ارمغان بیاورند به همین دلیل از دقت بالایی برخوردارند تا وب سایت ها با محتوای مفید و کارآمد را در نتایج جستجو نشان دهند

مطالب پیشنهادی